Найбiльше i найдорожче добро кожного народу - це його мова, та жива схованка людського духу, його багата скарбниця, в яку народ складає I своє давнє життя i своï сподiванки, розум, досвiд, почування.

Панас Мирний

4 лютого 2018 р.

Діалог - засіб розвитку і удосконалення мовлення учнів




Діалог - це мовленнєва взаємодія у межах заданої ситуації, що передбачає вміння реагувати на репліки співрозмовника, стмулювати його до продовження розмови. (Г. Короненко )


Діалог у навчанні - це форма педагогічної взаємодії в умовах навчальної ситуації, у ході якої відбувається інформаційний обмін, взаємний вплив і регулюються відносини.( С. Гончаренко )

Організовуючи на уроці процес розвитку діалогічного мовлення вчитель повинен звернути увагу на:

- життєвий досвід учнів;

- їхній словниковий запас;

- знання про ознаки й будову діалогу;

- розвиненість у них уміння слухати співрозмовника;

- уміння орієнтуватися в ситуації спілкування;

- рівень володіння учнями інтонацією, мімікою, жестами.

Вибір форми виконання і складності завдань залежить від рівня підготовки та індивідуальних особливостей учнів.




Немає коментарів:

Дописати коментар